Helvetet löste sig..

Okej, allt var bajs och ingenting skulle fungera, men de löste sig allting löste sig. Mina bilder är utskrivna och allting är bra, det ända som saknas är min intervju. Men va fan ska man göra snubben har ju inte svarat och jag har till och med ringt och han svarade inte då heller så jag pallar inte bry mig. Men det känns ju bra nu, allting känns bra nu eller ja typ allting, de mesta är alla fall bra. Fan va stressande suck inget kan man göra åt det heller. Men va fan jag vill inte längre jag orkar inte jag ska typ bara chilla när jag kommer hem typ stressa ner allting är så jävla stressande, jag önskar att jag gick i trean i trean får man ta studenten med massvis av härliga människor. Och snart är det den 4de och utspringet är runt ett tiden på dagen, kommer fan inte klara det. Ledsen Anna.. (Ledsen Jennifer också) hon vet inte att jag precis skrev om henne, hon siter nämligen och försöker fixa med sina bilder så att hon kan få ett betyg i foto..

Och imorgon har jag världens längsta hål timme så jag kan göra klart min svenska fan va underbart så slipper jag att få ig i det liksom, skulle inte va så bra om jag får ig på den sista svenska grejen som vi ska göra...

puss life is good right now <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0