Green Day till Chris Brown

Hahaha, vaknade och satte på MTV det första jag gjorde och vilka var på tvn? Green Day så klart, vilket fick mig att börja tänka på hur mycket jag verkligen älskade GD och alla andra gayiga band som jag lyssnade på hehehe.. Och mina minnen med alla gay människor som också lyssnade på GD Thea, Jennifer och Anna ni vet att ni är träffade hahaha <3 och våran kräftskiva på AMs tak, Melica, Jennifer, Anna, Am, Thea och jag det var härligt. Men men efter GD så kom Chris Brown och jag gillar ju Chris Brown undrar om jag om ca 5 år kommer sitta och undra va fan gillade jag honom för? Fast jag vet ju varför jag gilllade GD och det är alltid lika kul att höra gd igen för man blir liksom glad och alla minnen kommer liksom tillbaka, men kommer de bli likadant med Chris eller inte?..

letterbombheader.jpg green day header image by green_day_owns_u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0