Underbart.

Idag var det treornas student, blandade kännslor, mest lycka för deras skull. Jag, Jennifer, Maija och Totte vat där och lämnade blommor till alla i drama gruppen och till Hannes och hade jätte kul. Men men, det var så mycket känslor inblandade. Det var verklighen helt härligt idag, man bara längtade tills nästa år då det är våran tur, det är bara två år, jag fattar inte hur tiden gick på snabbt, vart tog allt vägen? Huh?! Vad ska man göra med sitt liv? Vad ska jag göra med restan av tiden som är kvar?... Imorgon är det skolavslutning, det kommer bli helt annorlunda efter det, men hur kommer det att bli? Ja, men det kommer att gå en hel sommar, det sista sommarlovet jag någonsin kommer att ha i mitt liv. Det är helt sjukt att tänka så...

Jag vill också ta studenten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0