Singin' In The Rain

Idag spö rengnade det och jag hade planer att åka till min syster, men pga av åska, blixt och reng bestämmde jag mig för att inte göra det, eller rättare sagt när jag hade srunget i 10-15 minuter ute i rengnet med Jennifer. Det var sjukt härligt plaska i pölar och bara springa där, dygnsura och jätte kalla. Sen när det slutade regna så gick vi till Zinken och tillbaka, sen var det dags att åka hem. Och vem träffar man på vägen? Jo, Björn och hans polare. Snackade lite med honom och sen så var de hem och chilla.

I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again

rain-1.gif rain image by trebella7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0