Jennifer

Var och shoppade hela dagen igår, gick runt som jag vet inte vad inne i stan och lite överallt. För att hitta min söta klänning jag hittade den bara i lila och typ massa mjäk färger, och ingen i svart :(...

Men men, Jennifer var gull och var med mig hela dagen, eller ja tills jag bah öööhm nu kan jag åka till stan. Vi gick även och lämnade min älskade iPod.. Men sen så drog vi till vårat sista ställe för dagen och kollade om det fanns i Globen, men nej. Vi var hungriga och vi åt. Sen drog vi hem till mig och hämtade mina kläder och drog till Jennifer.

Vi träffade Vic och typ Anton och massor med konstiga människor hahaha..
Men men sov hos Jennifer och snackade hela jävla natten och typ fick reda på lite mer hemligheter och lite små härliga saker som man halv visste men inte var hundra på liksom hahaha... Jag och Jennifer btw ÄGER!!!
<33333333333333333333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0