Helt Happy.

Jag vet jag är lite för mycket just nu men jag orkar inte bry mig, min föräldrar verkligen äger, blev väckt som vanligt med kaffe och tårta på sängen. Tårtan var perfekt, den var jätte rosa, och så stog det Grattis Batman, Anna 18 år. Mina föräldrar är BÄST! Och jag har fått min älskade mobil, jag älskar den, den är perfekt jag fattar inte hur man inte kan vara kär i den jag är överlycklig just nu, jag tror att jag har fattat det hela nu, jag är 18, 18 det är overkligen men ändå inte. Längtar som fan till i kväll premiären och allt, fan vad glad jag är just nu!!.. PARTY!!!!!!!!

festival--large-msg-118267925933.jpg Hanna Beth And Audrey image by xMelizabethx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0