Trött.

Japp, igår drog jag till Jennifer, Lala var där sen kom även Vic, vi satt och kollade på SYTYCD premiären ^^. Yes, fan va bra det var, så pratade jag lite med Mickis också, så jag missade en del, men de var så värt det. Saknar min älskade Mickis kan ni förstå det?!.. Nä sen var de bara sega, jag var jätte trött sen vart jag typ över pigg och bah åååh va tråkigt jag dör liksom. Somnade och vaknade vid typ 10 tiden idag.

Sen vaknade jag klockan 11, sen vaknade jag klockan typ 2 och då gick vi upp. Ut och chilla, typ kolla på kattungar och röka vattenpipa. Ja, det var lite segt sen drog jag och Jennifer till Ringen och Lala åkte hem, men jag hittade inte det jag sökte efter så vi drog till T-Centralen istället. Japp och där inne på Kicks hittade jag min nya sminkväska (en liten) så jag inte behöver ha den stora med mig vart jag än ska ^^...

Allt som allt en mycket lyckad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0