Skansen

Förrgår var som jag trodde jätte bra, grilla marshmallows och typ chilla, sen kolla på Loser och somnade vid typ 2-3 tiden nånting..

Vaknade klockan 06.00 och typ väckte Totte sen åt vi frukost och jag försökte att vakna lite med 2 koppar kaffe, japp, sen så drog jag och Jennifer in mot stan och till Skansen. Det var mega kö (vilket vi iof hade väntat oss) och några brudar bah kön börjar där bak.. hahahah *kul* sen så typ hittade vi platser, det var lite små segt. Tills vi blev über mega jätte gay och satt och lyssnade på, Good Charlotte, Grease Soundtrack, Green Day, Simple Plan och allt annat som man typ lyssnade på förut (det var lite små mysigt).

Klockan närmade sig 12.00 och då slutade repandet och lunchen började och eftersom både jag och Jennifer var typ ganska mega hungriga så tyckte vi att det var ganska bra. Så vi gick och åt, jag tog nachos och kykling *mmm* och Jennifer tog pasta. Efter vi hade ätit så gick vi tillbaka till våra platser och chillade. Och sen var Jennifer tvungen att gå på toa och då typ några minuter efter kom EMD ut på scenen och jag typ dog. Iof är de typ bara jag och Jennifer i hela världen som tycket att dom är bra och är över fjortis perioden, men va fan.. Spela roll?

Alla fall Jennifer kom ut och vi sprang typ längst fram och typ dog, jag menar Mattias *hothothot* yummie yummie liksom. Nä det var verkligen värt det och sen när dom hade haft sitt framträdande så behövde vi gå tillbaka till våra sitt platser och då kommer dom gående för dom kör allsång och är typ precis där vi är ^^ <3

Ja jag vet jag låter som en typ 7 åring som typ har en crush och jag måste ju erkänna att jag känner mig lite så också, helt sjukt. Efter EMDs rep så var det lite mer repning och sen började regnet att ösa ner, i typ en och enhalv timme eller nått, helt hemskt allting vart blött och typ dog. Sen vart de sol igen och vi kände oss ganska jätte blöta inte så härligt. Sen började även genrepet och det var härligt som fan, vi hade ca 2 timmar kvar innan de var dags så vi bestämmde oss för att gå runt lite och chilla. Sen satte vi oss igen med en halvtimme kvar flätade vi Jennifers hår en sista gång fixade vårat smink och väntade på att det hela skulle börja.

När allting var slut hade jag ingen röst kvar och då skulle vi fortsätta att skrika, uggla var först ut på efter grejen, ghan var sjukt bra, fortsatte med Peter och Eva, Sanna och sen kom självklart EMD och körde Let Me Entertain you <3 Det var sjukt bra även om dom fuskade för att dom inte kunde texten haha sötingar ^^..

Sjukt lyckad dag <3
Anna och Jennifer äger (fett synd att inte Pippi va med)
FAN VA SNYGG MATTIAS ÄR!!

emd.jpg picture by BatmanFFS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0