Sego dag

Vaknade typ vid 10, sen somnade jag igen och vaknade typ vid tolv och då vaknade Jennifer. Jag var typ jobbigt pigg då, men nu vet jag inte om jag känner mig så pigg direkt haha. Men men, vi kollade alla fall på Cry Baby och åt popcorn, fan va den filmen verkligen är underbar, sure den är ganska konstig, men den är verkligen hur bra som helst.

Nu sitter jag och segar framför datorn väntar på att tiden ska gå, imorgon ska jag till banken, eftersom att bussarna går igen hahaha, sen ska jag typ bara chilla, men de får man väll se då. Jag tror att jag och mamma ska beställa lite kläder åt mig senare idag, och jag ska försöka övertala mina föräldrar om att få en skinnis ^^ iiiihk jag vill och den är snygg som fan och inte lika dyr som vanligt liksom.

Nää, nu ska jag fortsätta mitt tv tittande puss <3

crybaby7.jpg CRY BABY image by MYTSTICKZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0