Picknick

Gårdagen, Camp Drama 08.

Mys dag, vaknade 10.30, var hur trött som helst visste verkligen inte hur jag pallade att gå upp. Men de gjorde jag alla fall. Sen var de väll chilla lite hos Blåst, dra tillsammans med Jennifer och fixa lite, Blåst skulle in till stan och shoppa och vi skulle träffas typ vid 16.00 i Tanto. Men jag var tvungen att dra hem mellan, jag menar hade typ inga kläder var trött och seg, jaa.. Ni fattar.

Alla fall var hemma och precis när jag skulle gå så, stänga av datorn, tven, hemma telefonen ringer och sen ringer Jennfier på mobilen och allting händer så en och samma gång typ mongomjäk i huvet liksom. Nä men allting gick dra tillslut, hann med tunnelbanan och bussen och allting, mötte Jennifer som gick på vid södra sen var det bara hon och jag ett tag i Tanto. Vi fixade allting och var sjukt taggade sen rullade folket in, en efter en, Totte, Erik, Palmira, Leo och Fia och ja sen fick vi en special gäst (Blåst<3). Det var en sjukt lyckad picknick. När kvällen började närma sig drog Leo och Fia och vi andra kände att det var dags för oss att dra också, Palmis skulle hem, men vi andr adrog till Blåst och ja festen var på g liksom hehe..

Japp allmänt trevlig kväll. Även om jag inte kunde somna på typ ja, miljoner år kändes det som, men när jag väl somna de så sov jag alla fall...

Btw, glömde att berätta om den extremt roliga lappen som sitter i Blåsts hiss, hahahaha jag, Erik och Totte upptäckte den när vi skulle dra till Ica.. Hahahahahahaha dammsugare....

DSC_0027.jpg picture by BatmanFFS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0