Musik & Dirty Dancing

Har varit med Jennifer hela dagen, vi var och firade hennes kusin som fyllde 8 sen så drog vi till ica och köpte mat och massa onyttiga saker. Ja, sen så vart klockan typ tolv och vi satte oss på balkongen och lyssnade på musik, rökte vattenpipa och skrev lite på våran låt. Sen vart det bara för kallt, så vi drog in och nu sitter vi och kollar på Dirty Dancing som är en av de bästa filmerna ever liksom, hello hotness <3

Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you

'Cause I've had the time of my life
and I owe it all to you

I've been waiting for so long
Now I've finally found someone
To stand by me

We saw the writing on the wall
As we felt this magical fantasy

Now with passion in our eyes
There's no way we could disguise it secretly
So we take each other's hand
'Cause we seem to understand the urgency

pat111.jpg patrick swayze [hot] image by xprincess_megan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0