Mamma Mia

Japp idag är de premiären och jag har biljett. Ska möta brudarna klockan 7 i Slussen, äta ute och sen dra till bion. Japp vi ska ha sjukt kul, jag är sjukt peppad, tror verkligen att filmen kommer att bli helt underbar. Ska även in till stan en snabbis och leta efter mina solisar, hoppas verkligen att jag hittar dem. Har fått pengar av pappa till käk och lite till bion också ^^..

Jao, det var ett tag sen jag, Melica och Jennifer var och såg Mamma Mia musikalen och nu ska vi + Blåst iväg och se den på premiären, vem kunde tro det? Det känns lite konstigt på något sett, känns som en halv evighet sen. Plus att jag inte har träffat Melica på typ miljoner år, ska bli sjukt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0