Lång natt

Drog till Thea typ vid 22.00 och chillade där, rökte vattenpipa och kollade på Bring it on. Sen så vart det kallt ute vi drog in och fortsatte våran Bring it on kväll, med andra, tredje och fjärde filmen. Det var mys, under andra filmen höll jag typ på att dö av uttråkning och trötthet, och uinder sista var jag hur pigg som helst.

Filmerna var slut vid ca. 05.00 tiden och då så drog vi tillbaka till Jennifer pga. att Thea inte hade någon mat hemma.. Hahahahahaha, de hade iof inte Jennifer heller, eller jo lite men väldigt lite. Men men, somnade typ vid 6 tiden och vaknade första gången vid 9.30, sen somnade jag om och sov till typ 11..

Sen var det in till stan och kolla på lite grejer, köpte dock inget. Var för trött för att gå runt så jag bar mig av hemåt. Hemma så typ snackade jag lite med pappa och nu sitter jag här ska äta lite sen ska jag sova.. *sjukt skönt*

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0