Klippa mig!!

Jag vill klippa mig och färga håret, alltså färga heöver jag inte gör amed en gång, men jag vill verkligen klippa mig jag vill ha samma frisyr som Hanna Beth, typ. Jag är mongo trött på mitt hår och jag vill verkligen göra någonting åt det, jag vill ha snelugg och bara känna mig lite ny liksom.. Jag har int klippt mig på jag vet inte hur länge men jag vill bara typ toppa och klippa upp lite och sen fixa lugg. Men den får inte va för kort, men jag vill och jag vill det nu! Och snart ska jag ju tatuera min batman också + att jag, Blåst och Jennifer har planerat att vi ska tatuera in Tingeling för evig fantasi. Helt underbart <3

1194789043349.jpg picture by BatmanFFS
Jag vill ha mitt hår så här <3

Kommentarer
Postat av: frida the best

lycka till

2008-07-16 @ 11:34:44
URL: http://itsmrtoyou.blogspot.com
Postat av: A.

jag ska typ göra de imorgon eller nått, ska kolla upp va de kostar ringa pappa och boka tid ^^

2008-07-16 @ 11:42:29
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0