Grönan..

Min dag har varit helt underbar.
Vaknade klocka 04.00 för att gå upp och fixa mig, sedan var det bara att bege sig av mot Gröna lund tillsammans med min underbara vän Jennifer. Vi var framme kl. 06.20 typ.. Sjukt tidigt jag vet men vad gör man inte, stället var helt öde och det känndes väldigt mysko, men vi var inte sura, med musik och annat härligt klarar man sig. Vi var och handlade i en liten härlig "affär" där vi fick rabatt för att vi var där så tidigt och vi skulle köa hela dagen..

Det närmade sig öppnings tid och vi fick första biljetten till att köpa entrébiljetter (inte så konstigt) Sen öppnades gallret och Jennifer tog all sin kraft åt att springa och ta en bänk. Peppigt värre. Japp, sen så var det bara sitta och ta det lungt i massvis med timmar, det var ju kul. Vi fick prata med Gry hon hade jätte snygga glajjor som jag så vill ha..

Det var ca. 33 grader ute, jag höll på att dö, men jag klarade mig. Men men.. Sen började genrepen, fan va underbart jag blev sjukt kär igen och igen och igen och ja, ni fattar.. Hahahahaha.. Blåst bestämmde sig för att komma ändå så vi höll plats, det var helt sjukt kul. När EMD spelade fick man ju gå upp också inte helt illa stog på Mattias sida båda gångerna ^^ iiiiiiiiihhk. Och på själva sommarkrysset så pekade han på mig *happy* okej de kanske inte va meningen men orka va negativ, de var så meningen hahaha..

Sen efter all denna värme och törtt het kom dagen inte så pepp liksom, inga autografer. Nä för att dom inte hade tid, iof väldigt förståligt men men.. det kommer fler tillfällen liksom..

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0