Glajjor.

Fan va jag vill ha nya glajjor, de finns ett par as snygga från Prestige som jag verkligen vill ha, men tror du att dom säljer dom någonstans? NEJ!! Sjukt surt, jag vill verkligen, jag menar kom igen jag skulle kunna gå runt hela jäva stan för att hitta dem, vilket jag nästan har gjort men de finns ändå inte. Så surt, jag vill, jag vill, jag vill.. Jaa.. Nu är jag lite öhm, irriterad och beter mig som en 3 åring för att jag inte kan hitta dem någonstans..

Men men, inga sura miner imrogon är de ju Mamma Mia premiären, helt peppigt liksom. Japp, så de är bara chilla städa lite i rummet så mamma och pappa blir glada. Jag skulle iof vilja åka och kolla kanske gör de innan jag ska träffa mina kära vänner :)

Btw, jag älskar min och Jennifers låt. Den är hur bra som helst och jag vet att jag inte har nämnt den :( Men den är underbar och vi kommer så att bli kända pga av den. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0