Don't stop the music..

Äntligen är min dator tillbaka, vilken dag dom valde att medela det? Sitter och kollar på Titanic, sitter och funderar. Har köpt boken Snabba Cash skriven av Jens Lapidus, äntligen. Så nu är det bara till att börja läsa, mina vänner som har läst den har sagt att den är underbart bra och Anna sa idag att jag skulle ha höga förväntningar, vilket jag självklart kommer att ha. Så nu ska jag ta mig ett varmt bad och sen ska jag börja läsa. Lyssna på musik och bara ta det lungt, imorgon är det tillbaka till min underbara praktik.

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: Majja

hoppas det går bra :D

2008-12-17 @ 11:23:07
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0