Något jag nästan glömde..

Jag vet inte hur jag glömde att nämna årets fulaste ocg mest roliga.. När vi nu satt och kollade vi ju på alla människor och så kommer Marie ut, med svart peruk och wannabe Lady Gaga stil. Inte någonting jag skulle råda henne att göra igen. Men vad tänkte hon när hon satte på sig den där peruken? Jag menar, hon måste ju inse att den inte var snygg på henne, men tydligen inte.

bild

Jag kan nog inte ens beskriva vpran shock vi fick när vi satt i soffan, alla tre skrattade så galet mycket. Och vad är det första Anna säger? "Men då kommer ju Marie Picasso visas på tv för försa gången efter idol". Fatta hur mycket jag skrattade då.

Men men nu ska jag ge mig iväg till Jennifer igen, får väl se vad kvällen ger. Imorgon ska jag till min handledare Mari och baka med henne, Dao och Jennifer, det ska li sjukt kul..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0