Sun up sun down the same old same..

Jag dorg till Jennifer, Diana kom och vi kollade på en film som inte va så jätte bra. Men de var bara för att jag typ inte kollade på den för att jag var för seg och jag satt och spelade på mobilen. Men alla fall sen när vi skulle sova var det helt jävla fail, för jag typ höll på att dö av värmeslag och jag kunde inte somna, Diana typ la sig närmare mig hela tiden och jag ville typ putta bort henne men jag ville inte väcka henne. Så jag låg där kändes som om jag skulle dö av värmeslag, somnade till slut men vaknade typ hela tiden och ja.. Jobbig natt..

Sen var de upp tidigt, gå ner i tvättstugan med Jennifer och typ försöka hålla oss underhållna, vilket funkade men ändå inte hahahaha (Jennifer kan inte nämna fem beatles låtar) ja... Sen så drog vi och fikade med Blåst och hon fick sin födelsedagspressent, vi chillade, drog till Jennifer syntest hon klarade de, tänk vilken tur. Sen drog vi till ringen och typ shoppade...

Sen drog jag hem och sov, galet skönt verkligen och nu sitter jag här.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0