SKOR!!! Och annan shopping..

Okej, jag har börjat mitt godislöfte nu, inget godis för mig..
Ska däremot börja träna och vara lite öhm, nyttigare och duktigare med allt liksom hahaha, jag vet.. Men men vad gör man inte, jag ska in till stan snart, har ingan att gå med med de är okej jag kan shoppa själv, de är ju ändå bara jag som ska shoppa. ÅÅhh happy happy, nya linnen *iihk väldigt viktiga*, jag får kjolen min mamma är så snäll. Sen är de ju även så att jag ska köpa nya röda snygga skor. Min kära mamma har däremot börjat tröttna på att jag köper skor hela tiden, men de är ju inte mitt fel att det finns så galet mycket snygga skor, eller hur? Jag kan medge att jag köper mycket skor, och jag kanske inte använder alla men de är ju bara för att jag inte kan ha mina skor till alla mina kläder de handlar ju för fan om att matcha skor och kläder, jag kan ju inte direkt gå i höklackat och mjukis byxor, de skulle ju vara extremt fail.

heels5.jpg RED HEELS image by chloie13


Nä men nu ska jag alla fall åka in till stan och frossa lite.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0