Mjääääääääääääääääääääääk...

Sitter och har jätte tråkigt inte säker på om de blir nått efter som både Jennifer och Vic har bangat.. Sitter och messar med min underbara Läa som bara hjälper mig och är massa sötast. Suck suck suck.. Nu vart vart jag helt sjukt opeppig.. Kul, eller inte..

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt vilket suger jag är inte de minsta peppig, imorgon ska jag jobba och gå på bio, bion är väl de ända jag ser fram emot just nu. Ska väl typ begrava mig själv i film och typ sega bort resten av dagen, men orka det.  Och Jonte svarar inte så det verkar inte som jag kan gå med honom heller aaah.. Jag orkar inte.. Men men, nu ska jag försöka hitta på något annat att göra efter som alla är så tråkiga och jag vägrar låta folk förstöra min dag. Typ smsat med hundra pers och alla är typ borta, eller helt galet tråkiga hahahaha.. I think I just lost it... Okej, jag har typ helt galet tråkigt och jag orkar inte.. Aaaaaaah MONGO MJÄK!!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0