Hemma igen..

Hey hoe bitches, hahaha jag hade sjukt kul igår måste jag ju bara börja berätta. Öhm... Har fått skrattmuskler i magen om man nu kan få de, men jag har de även om man inte kan få de hahahaha... Har varit inne i stan med Jennifer idag hon köpte ett par galet snygga skor som även jag ska köpa, kostade endast 99kr. Kom igen liksom.. Men men vi är nu hemma hos mig, jag köpte en ny cardigan, ljusgrå, jätte mysig och sjukt skön.

Nu sitter vi och kollar på moonlight, de är så bra LOVE!! Ja, jag köpte även Gavins skiva, jag har blivit lite besatt av honom just nu känns de som och ja de är gay men orka bra sig. Nu ska vi ha en hel peppig kväll och gaya oss... Sen upp tidigt som fan imrogon för vårat besök till Kolmården ^^

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0