Yesterday's memories

Ja du, det var en mysig dag.

Var i skolan typ inget att göra, va med på Jennifers drama lektion. Sen drog vi hem till Jennifer, jag fixade mig och Ami kom. Sen kom Lala så Jennifer och ami började med maten och jag och Lala satt och pratade och segade typ, efter ett tag så kom Cissi och Emma.. (Matilda var sen...) hahahaha... Men hon kom också efter ett tag, när vi hade typ lekt och Cissi bah men vi pratar ju om Törnrosa hahahahha. Sen var det dags att äta, det var jätte gott och typ min frukost hahahha, sen förflyttade vi oss till vardagsrummet med efterrätt och vi satte på filmen Grease. Alla, verkligen alla, satt och talade med i repliker och vi sjöng alla sånger. Det var mega kul..


När filmen var slut bestämmde vi oss för att gå till Tanto, snuten var där och massor med roliga människor, t.ex. massor med Kärrtorpare, som typ två killar som bah ni går i Kärrtorp till mig och Jennifer och bah öööh aaa... vilkan är ni? Och de va typ mega glada och sa att de också gick på Kärrtorp i Tottes klass och vi bah ååh då känner ni Totte. Sen lovade jag att jag skulle hälsa på dem om jag såg dem i skolan.


Sen var det dags att dra hem och sova, vi sög och jag och Jennifer låg och snacka as länge, medans Lala typ somnade jätte snabbt hehehe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0