Truth, Bitter Truth.

Dagen fortsatte ganska tråkigt också. Typ efter fotolektionen hade vi engelska och jag hade nationella, boring. Var i samma grupp som Jennifer och Victor N. Men men, åt för en gångs skull i skolan, liksom haha jag är så duktig. Dagen gick väll ganska bra efter de, jag fick g på mitt mediekunskapsprov som jag inte pluggade till. Sen så typ hem och chilla..

Aaaah kolckan vart 20.00 hahaha kolla på Andra, sen kolla på säsongs premiären av DH!! Jag verkligen älskar DH fan va bra de var, det känns som hundra år sen jag kollade på de känns det som, det är helt underbart bra. Och en annan sak jag är klar med mitt tal!! Jag lyckades, de är as dåligt och jätte konstigt men jag är klar kan inte riktigt tro på de själv, men när jag började skriva kom det bara, som en blixt från skyn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0