had enough

*Suck*
Jag är så jävla trött, jag har textkomunikation, det suger. Jag orkar inte mer, det känns bara så jävla onödigt. Varför sitta här när man ändå inte gör någonting, jobbar ändå hemma för att man inte kan konsentrera sig i skolan. Och allt man vill göra är typ att sova...

Fick tillbaka min ena text fick VG på den, de känns ju rätt bra iof. Hahahahahaha... Fan va trött jag är hur ska jag klara restan av dagen? Vi har iof typ inga lektioner för vi ska göra nån skit sak.. Seeeeeeegt.. Men men idag är de match man får väll hoppas på det bästa liksom, tyvärr ska jag inte på matchen, men antagligen på nästa (inte helt hundra dock)..

Nej nu ska jag öhm "jobba" lite hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0