Skydive naked, from an aeroplane

“Her name was Bullwinkle. We called her that because she had a face like a moose. But Tommy, even though be could get any girl he wanted on the Sunset Strip, would not break up with her. He loved her and wanted to marry her, he kept telling us, because she could spray her cum across the room.”

Det är så här den underbara boken the dirt börjar, som jag sa i förra inlägget, har ni inte läst den gör det. För er som faktiskt har läst den, antingen blev ni som jag och läser den om och om igen eller så hatar ni den och önskar att ni aldrig hade läst den, tror mer på det första än det andra.


Tommy Lee gör en verkligen glad, han är snygg och charmig. Vem skulle inte vilja spendera en dag med honom? Han som har varit med om så sjukt konstiga saker. Vill iof se mötley och blev ju lite ledsen när jag inte kunde gå förra gången dom var här och nu kan jag inte gå när dom kommer igen. Men men, kommer dom till nyc så för jag väl skrapa ihop lite pengar och gå.

Har haft en fantastisk dag inne i stan tillsammans med min mami, vi har gått fram och tillbaka inne i gamla stan åt på en indisk resturang där dom hade otroligt god mat. Varit inne i miljoner affärer och både kollat och shoppat. Fick en bok av mamma, the vampire diaries första, på engelska ofc. Ska bli kul att läsa eftersom jag verkligen älskar serien. Sen fick jag även två nya tröjor, ingen utav dem var svart (vilket för mig är megaovanligt). Men nu ska jag njuta av kvällen, kanske börja läsa lite på tvd och bara ta det lungt.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0