don't be afraid to let them show


Ikväll är premiären, det kommer bli stressigt, men vi ska lyckas. Jag har valt mina skor, men det är det ända som jag faktiskt har valt. Vad ska jag ha på mig? That's the question. Anna kommer till Stockholm idag, med förhoppningen att allt går som det ska. Fick precis ett messa från min darling, so far, so good.

Ikväll ska jag glömma allt, glömma gårdagen och försöka att ha så kul som jag bara kan. För tillfället glor jag på Sex and the city, man måste ju tagga lite alla fall. Samtidigt som jag kollar så försöker jag som vanligt att välja vad fan jag ska ha på mig. Gooosh, it's complicated. Men nu ska jag tänka på mitt skoval once again och tänka att livet kommer gå bra, hur det än går.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0