Somewhere along the way

Dagen blev inte riktigt som planerad, sov på morgonen, för död för att åka till gymmet. Sen hade jag bokat fel, smart som jag är tänkte jag inte på att feb. bara har 28 dagar. Så jag måste tvätta hemma, vilket tar en och en helv evighet och tvättmaskinen hoppar (ugh). Så nu sitter jag här, lite död och seg, känner att jag inte har så mycket att göra. Kommer däremot att jobba under veckan (min gamla praktik, like). Väntar på öhm.. att första tvätten ska bli klar. Jag ska börja kolla på serien Lipstick Jungle (Robert Buckley, yum).


Det blev dagens planer, väntar på att Mari ska ringa så jag vet när jag ska jobba. Life is good. Anna jobbar idag, så jag ska ringa henne när hon slutar, prata lite om hennes och Linns besök. Dom kommer nämligen och leker med mig på torsdag, fredag är det Alice i underlandet som gäller. Men nu, tvätt.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0