Seriöst, inte i år också.

This is my life vann ju då precis melodifestivalen? Frågan är varför? Varför lär sig aldrig svenska folket att vi måste rösta på en bra låt som I don't know Salem al Fakir eller Eric Saade?! Visst om vi nu hade skickat någon av dessa låtar eller till och med Darin. Men nej skicka en as tråkig balad, med ännu en blond brud. Det funkar inte, det var inte en slump att Norge vann förra året! Dom hade en bra låt och en snygg sångare. Men nej vi ska hålla oss till det dåliga och hoppas att det kanske finns nån idiot som gillar låten.


Jag kan ju bara säga att jag tror att vi hade kommit så mycket längre med Eric Saade, jag menar han är ung och ser bra ut och han hade en låt som fastnar på hjärnan hur snabbt som helst. Men visst om vi aldrig ska lära oss så fine, vi kan skicka dålig låt på dålig låt, men det kommer ju aldrig leda någon vart. Vilken melodifestival nörd jag låter som nu, vilket jag iof är, så spela roll haha.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0