Gårdagen, Mika!

Helt underbart drog dit så vi kom när insläpp var, kändes ganska wierd att inte stå längst fram och dö haha, men det var sjukt kul. Jätte många som inte klarade "trycket" som gick från sina platser, nämre scenen för oss *yay*. Hur nice show som helst och precis som förra gången kom det mega balonger och massa konfetti (nej, jag var inte där men mina kompisar var det). Det var nice att det var bra, blir jobbigt när man går på konsert en vecka efter man har varit på vad som antagligen var den bästa konserten i hela mitt liv haha.


Jag var så extremt glad att han sjöng mina två favoritlåtar, happy ending & lollipop. Så otroligt bra, det ända som var lite jobbigt var en as strörande ful liten brud som jag hade lust att typ slå sönder och henne kompis. Men man ska inte haka upp sig på det som var dåligt, det var ju trots allt en sjukt bra konsert och han snackade jätte mycket svenska vilket var sjukt kul haha..

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

happy ending och lollipop är mina favoriter också<3

2010-03-19 @ 15:45:15
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0