100328 - Did you ever know...

...that you're my hero, and everything I would like to be? I can fly higher than an eagle, 'cause you are the wind beneath my wings. Sitter som vanligt och kollar på gilmore girls, nice. Trött, lite halvseg efter gårdagens ugång, men vi hade sjukt kul. Anna är lite små bakis och har väl sovit mesta dels av dagen medans jag har sett och kollat på gilmore. Ska sitta och dregla över hur snygg Milo Ventimiglia är.


Han är så sjukt snygg, hur kan man inte tycka det liksom? Så sexig. Känner att jag kanske ska ta lite yoghurt, men jag orkar inte riktigt röra mig. Haha, känner mig ganska mega lat haha, men men.. man får vara lat och trött när man har varit ute.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0