100326 - Where You Lead...

...I will follow, anywhere that you tell me to. Trött som fan, sitter och kollar på Gilmore girls, mår helt okej. Igår hade jag typ feber och mådde väl kanske inte helt toppen. Har suttit och kollat på serier hela dagen, känns sjukt nice att va med min älskade Annabanankaka.


Alexis Bledel är sjukt snygg, hon är jätte söt och jätte charmig. Men nu ska jag fortsätta att kolla på denna underbara serie och öhm.. chilla. Haha, trött som sagt och lite små seg, men jag har ju alla fall cola light och Anna, så everything is awesome!

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Maija goes Valencia

Jadu, det är toppen! :-D Har fått skitmånga nya vänner och även skoldagarna är skojiga :) Sj då? what's up?

2010-03-26 @ 20:19:29
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0