100304 - Brad Pitt naked in bathtub..

Hahaha, kollade precis på lite klipp på fight club, min kompis nämnde näligen fight club på vårt kära facebook. Men det ända jag tänker på, förutom en jätte blont Jared Leto är Brad Pitt naked in bathtub. För let's face it, he's hot, alla fall i den filmen. Jag vet inte, men de är någonting med Brad som gör att jag inte tycker att han är snygg, men sen ibland, som i Fight Club eller när han tex. är med i vänner så är han helt gorgeous.

Har ju jobbat hela dagen, lite trött och seg. Ska off till en "hemlig plats" efter jag inte får nämna vart minna vänner är för att det är pinsamt haha. It's gonna be awesome to see them again. Men det var som jag trodde på jobbet, kaos, efter i schema och halvdöd när folk började rammla in. Men men, life is good, ni sitter jag och tar det lungt innan jag ska ge mig iväg igen.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0