100624

Nu kan jag väl kanske inte påstå att jag har varit direkt bra på att blogga, men jag vet alla fall om det själv och det är ju ganska bra hehe. Det är har varit fullt upp sen min födelsedag, under födelsedagen var det systemet, mamma och pappa, samt att min faster kom över och två av mina kusinbarn. En lugn och bra födelsedag.

Dagen efter var det upp tidigt för att bege mig till stan för att möta upp min kompis Lollo för att sen åka till hennes fasters häst ute i hallonbergen. Sjukt mysigt att få rida lite igen, det var ett tag sen. Efter det var det vidare hem igen, sova lite, träffa Thea och sitta mysa med Ben&Jerry's och Svensson Svensson. What could be better?! Sen var det dags för Thea att ge sig av hem och för mig att he mig av mot Jennifer.

Gårdagen var mega mysig, picnic (eller dricknic) i tanto efter några timmar var jag självklart röd som en kräfta, dum som jag var så glömde jag solkräm. Men men, mysig ändå många som kom, så sjukt härligt! Jag älskar mina vänner mer än någonting annat på jorden, vad skulle jag göra utan dom? Nu ska jag vila lite sen ska jag iväg en snabbis och shoppa med mamma, ska utnytja mitt pressentkort på guldfynd som jag fick av min älskade faster! Men först ska jag få i mig lite kaffe och en pressent från mina kära föräldrar ;)

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0