100621 - Happy birthday to me

Ja, det är nu min efterlängtade 20 årsdag, jag fyller bolag och mycket snart så åker jag iväg till systemet. Att livet kan gå så fort ibland, det är så otroligt osannolikt att det känns overkligt. Men det är verklighet, det är min födelsedag, the day that I turn 20. Men om jag ska hinna hitta vad jag ska ha på mig, hitta mitt idkort och ja... det var väl de, så måste jag sluta skriva och get going. Hehe, Shrek spelas på hög nivå och även om jag inte ens är tonåring längre så ska jag se den fjärde filmen!


Just glömde nästan att berätta att denna snygga mobil som ni ser över är min nya mobil. Självklart en htc, men inte vilken som helst. Utan en htc touch pro 2. Väldigt snygg, helt underbar feeling. Visst är den vacker, jag är helt förälskad, den är underbar.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Linnea

Görs?=)

2010-06-21 @ 11:14:55
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0