100620 - yesterday today and tomorrow

Ja, vi kan väl börja med gårdagen. Vaknade sent, väldigt välbehövd sömn, kollade på lite serier, umgicks med familjen och efter att kungligheter hade vandrat "röda mattan" ner så begav jag mig mot Jennifer. Handlade lite mat och andra onyttigheter. Hade lite myspys kollade på Victoria och Daniel som åkte båt. Jag måste ju ändå säga att trots att jag har gått och klagat som bara den på bröllopet, det har varit så mycket snack och blah, blah, blah... Men Carl-Philip är aldrig fel att kolla på och Victoria var otroligt vacker, Daniel var lika gulligt gay som alltid och ja. Tänkte att man kunde väl slänga upp en bild på snyggingen när man ändå talar om honom, nu när det är kungligheter och annat som är i tankarna.


Vi hade kul hemma hos Jennifer och sen begav vi oss mot helvetet. Eller ja, vi försökte komma till Hallonbergen, men nej! När vi väl kom till t-centralen för att ta tunnelbanan ser vi att blå linjen inte går, så det var bara att åka till Fridhemsplan och vänta på bussen, kommer den? Nej, det åker förbi 3 fullpackade busslass som man inte fick plats i, det var en trafikvärd som var helt PUCKAD som inte visste någonting, hon visste inte ens vilka bussar som gick eller inte. Så allting var lite små irriterande, men efter kanske 20 minuter av bara väntande så började tuben funka igen och när vi kom dit var livet helt underbart! Underbara människor, karaoke, drika och på natten, lite nattbad kallt som satan men lika roligt för det.

Dagen då? Ja, än så länge har det väl inte hänt så mycket. Gick och la oss sent, upp tidigt för att Jennifer skulle jobba. Inget annat att göra än att ge sig av hem, nu sitter jag hemma sommarmusiken är på, tröttheten är lite halvtung. Väntar på att Anna ska höra av sig så jag kan åka och träffa henne, eftersom hon äntligen är hemma. Snart är det väl dags att få i sig nått som min mage kurrade och hade sig när jag vaknade, tror ni mig inte? Fråga Jennifer.

Imorgon är det ju äntligen dags för mig att fylla bolag, vilket betyder att min kära far ska skjutsa mig till systemet och jag ska köpa vin, vin, vin! och kanske en cider eller två hehe..

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0