100616

Ännu en dag har gått, har varit med Blåst hela dagen, myspys. Började med lite luch/fika på Waynes, vidare för att shoppa/ögonshoppa. Gick och gick, stannade på ett café nånstans på stureplan för en kaffe/nått att dricka. Jag köpte en islatte för 40kr, kanske inte dagens bästa köp, men man lever bara en gång. Anna däremot köpte vatten för 30kr, men som sagt, man lever ju bara en gång. Sen drog vi till Urban outfitters och insåg hur underbart det skulle vara om man var rik, vidare till x-change och växla mina svenska kronor till dollar, så nu är jag lite rikare när jag kommer till nyc. Ja, livet leker, det är de sista veckorna i sverige, solen skiner och livet känns ganska bra.

You got it dude


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0