100613

Känner mig aningen trött, jobbade igår tillsammans med Vickan, vi jobbade länge och hade riktigt kul. Men nu känner jag mig lite seg och död, fick alla fall skjuts hem vilket jag verkligen, verkligen uppskattade. Men förtillfället sitter jag och kollar på Veronica Mars, love it, och ja.. det finns väl inte så mycket mer att säga. Jag är fortfarande lite ledsen att jag inte kunde gå på kiss-konserten, skulle verkligen viljat gå, men icke sa nicke.


Men som sagt jag sitter och kollar på Veronica mars, så nu ska jag fortsätta att kolla. Jason Dohring är btw kanske en av de mest charmiga människor ever, inte bara i veronica, utan även i Moonlight. Ja, i moonlight är han nog bland de charmigaste människorna ever.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0