100610

Godmorgon, med kaffe i ena handen säger jag väl också hej till världen. Känner mig aningen piggare än jag gjorde öhm.. för nån sekund sen. Idag tar min älskade vän Anna "Blåst" studenten, det är helt sjukt. Upptäckte att igår var det ett år sedan som jag själv tog studenten. Lyckan, känslan av att inte behöva gå i skolan någonsin mer. Hahaha.. ja, vi vet ju alla hur bra det gick. Snart sitter jag på ett plan påväg mot New York och tänker, hur fan tänkte jag nu? Plugga, mer? Jag?! Haha.. vissa saker i livet kommer verkligen oväntat, men det känns alla fall väldigt rätt och de är ju det som är det viktigaste. Men nu ska jag njuta av mitt kaffe, kanske slå på en film, fixa och mig efter filmen är slut lär de inte finnas så mycket mer att göra än att åka iväg och träffa Jennifer.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Veronica

SV: Tack så mycket :D

2010-06-10 @ 11:00:54
URL: http://lifeofveronica.blogg.se/
Postat av: helena

fan va sjukt att du ska till NEW YORK! jag hoppas du får de helt sjuuukt underbart :DDD

2010-06-10 @ 22:42:01
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0