100605 - life is crazy

De senaste tre dagarna har varit lite halv galna, först var det Theas utspring, jag var typ lite halvsjuk och mådde väl inte toppen, men jag var med ändå. Sen var det Theas mottagning samma dag, kände mig redan bättre då, vilket var väldigt skönt. Sen var det dags för Fridas (m.fl.) utspring & Annas födelsedag, sen var det hem till Anna förbereda för hennes födelsedag, hennes och Niklas mottagning, massor av mat och dricka och riktigt kul kväll. Sen var det dag tre vaknade så löjligt tidigt, var uppe sen stund fotade Anna, försökte lugna ner henne så hon inte kände sig mega stressad. Sen sov jag lite till efter att Anna hade gett sig iväg, vaknade igen, satt och åt lite med lunch med Annas härliga familj. Sen var det off till Annas (m.fl.) utspring. Träffade Anna, såg Thea och följde med henne för att leta efter lite andra människor, hittade Karin, Millan och tillslut hittade jag Lollo också. Sen drog jag tillbaka till Anna, följde med henne och bytte om och sen drog vi till Annas flak. Flakåk för min del, det var sjukt nice, man blir galet len av öl och jag saknar verkligen min student. Hade sjukt kul på flaket, fick skjuts hem av Annas söta mami. Hem duscha, hinna fixa mig sen springa till bussen för att hinna med pendeltåget och komma hem till Lollo. Åt och drack och hade det mega mysigt. Sen kom jag hem, vaknade mitt i natten med extrem smärta i mitt öra och well, det har gått över men jag har fortfarande lock. Är trött och seg just nu och idag ska jag börja packa och bara ta de lungt.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0