100707

Första dagen själv avklarad. Mina lektioner har varit riktigt bra, hade mina två första lektioner idag, business & fashion. Jag känner verkligen att fashion klassen är helt och hållet jag, vill verkligen fortsätta i den riktningen. Men livet leker på, mamma lämnade imorse, vi sa hejdå igår för hon kommer ju tillbaka om några dagar. Men nu är två av tre roomies på plats. Bruden som bodde här innan mig hade varit borta, men nu är hon tillbaka och hon är jätte trevlig. Men time to get some sleep. Waking up at 7.45am imorgon, så det är bara lägga huvet på kudden och somna, life is awesome in new york.

Kommentarer
Postat av: Mirza

Hej!



Jag äger den andra The Hills bloggen, jag tror att ni vet vilken jag menar (ALLTOMTHEHILLS) Men min fråga är, varför uppdaterar ni inte bloggen?

2010-07-08 @ 10:48:39
URL: http://alltomthehills.net
Postat av: Victoria!

Sounds lovely, hun!

Miss you here in BOOOOOOORING sweden :( I need my New York lover friend here! :(

Will be there as soon as possible! :D

Puss <3

2010-07-08 @ 18:09:11
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0