100706 - I'm officially a college student

Ja, då har jag varit på min första dag, orientation day. Gick väldigt tidigt, hittade inte riktigt i början. Frågade en av alla människor som sprang förbi, fick den hjälp jag behövde och så var jag där. När jag kom ner severades kaffe och frukost, ganska okej kaffe för att vara usa (annars är det typ bara "brown water") men men.. Träffade lite härligt folk, en som jag spenderade dagen med och två svenskar, och min nya roomie som också går på berkeley. Jag älskar denna stad, det är helt fab att vara här, önskar iof att alla mina vänner va med mig, men man får ju träffa lite nytt folk och det är alltid trevligt.

Ganska mycket som händer nu om ni undrar varför jag är så dålig på att uppdatera. Jag har haft fullt upp med att göra massa asroliga saker. Så som en tour av nbc studios, jag kan inte ens fatta de själv, jag har varit inne i SNL (saturday night live) studion, någonting som jag verkligen har velat se hela mitt liv typ. Massa andra awesome things, omg, det var bland de bästa ever. Har självklart shoppat lite också, typ vs & sephora, etc. Imorgon börjar min försa lektion, ska bli kul att se vad som händer och sker, lite andra saker som jag måste fixa på morgonen. Så det blir till att gå upp tidigt imorgon också. Men jag klarade de idag och om jag gör de ofta så är det inga problem. Men nu ska jag vara tråkig och kolla på serier, sen ska jag iväg och möta min kära mor för lite vs shopping, I can't get enough!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0