100701 - New York, new home!

Okej, nu har jag ältligen flyttat in i mitt rum. Än så länge så har inte min roomie kommit, vet inte ens om jah har en eller fler.. suck.. Jag är lite små trött och seg, har köpt en sladd till min dator, så nu kan jag sitta vid min egna dator hela tiden om jag känner för de. Life is good, känner iof ingen här ännu och jag skickade iväg mamma, så nu känns det ganska tomt. Lite konstigt att sitta här, jag kan inte ens fatta att jag är i New York ännu mindre än att jag har eget boende och snart så börjar jag skolan, it's crazy!

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Tårarna rinner ner för min kind när jag läser din blogg nu för tiden :( Skit glad för dig men du är i mitt hjärtas stad. Staden jag velat bo i sen jag var 12.... Hoppas verkligen jag kan komma till dig fort som faaaan! <3

2010-07-03 @ 00:03:41
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0