Väntar på favorit avsnittet


Sitter och kollar på säsong två av oc (fortfarande), men de avsnittet jag verkligen vill se är "The Mall" episode. Mitt absolut favorit avsnitt, helt underbart. Summer är snygg, jag menar, jag älskar Rachel Bilson. She's hot, hot, hot. Love her, men inte som Alex, hon är typ min största crush, ever. Jag menar Marissa är ju självklart också snygg (speciellt i säsong tre) men inget slår Olivia. Okej nu har jag skrivit massa avsnitt om Olivia, jag ska försöka att inte skriva varje gång jag ser henne hehe.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Jag skulle vilja ha alla säsongerna av OC! :P

2010-01-18 @ 17:05:43
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0