Speidi, how to be famous


Denna bok är sjukt bra. Jag kan nästan inte ens fatta att jag säger det själv, den är minst sagt insiktsfull. Jag har inte läst hela, men jag är väldigt glad att jag fick den av min kära mamma i julklapp. Den är annorlunda, den är ärlig. Heidi och Spencer vet alla fall vad de talar om, dom är ju verkligen kända för ingenting. Sweet life? I would say. Ja, det finns så mycket som man kan göra, vill ni ha massvis med tips för att bli kända. Vrida och vända på sanningar, bedra era så kallade vänner och få all media att hatälska er, läs how to be famous. Det finns massvis med info, saker som man kan få hjälp av och saker som man inte ska göra haha. Men jag måste verkligen erkänna att jag är lite chockad, för den är ju ändå sjukt bra haha... Så vart köper man denna braiga bok? Jo här kan ni hitta den och "hjälpa" dom att bli ännu mer kända haha.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0