Snabba cash


Jag har läst boken och nu har jag sett filmen, var den bra? Nja, sådär. Det fanns så mycket som inte kom fram, helheten var bra och den var antagligen mycket bättre om man inte hade läst boken innan. Det fanns iof väldigt mycket som var riktigt bra, vissa scener var för utdragna och vissa scener kapades för tidigt. Boken är ganska konstig den med, men när man läser boken är man fast, man vill inte sluta läsa. Tyvärr inte samma effekt på filmen, man ville pausa och göra någonting annat en stund och sen komma tillbaka och se klart den. Men om man ska se hel heten så var den ändå ganska bra, den hade med mycket, men kanske inte de man ville ha med. För er som har läst boken ha inte för höga förväntningar, har ni inte läst boken se filmen innan ni läser den. Då kommer filmen bli så mycket bättre. Men om den skulle sättas på en skala från 1-5 så får den en 3:a medel, inte jätte bra, inte jätte dålig. Måste även tillägga att Daniel Espinosa gjorde ett sjukt bra jobb, filmen är ju trots missar extremt bra gjord.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Änna, aka R-Pattz hand

ohyes, so daaamn sexyyy!!!!

i miss u tooo, like efffiiinng crazyyy <333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-16 @ 01:31:01
URL: http://inaperfectwoorld.blogg.se/
Postat av: L I N N E A L

Jag måste ha blivit helt knäpp xD. Jag har nyss fått en header av en kompis men tycker dne är såå fyul så jag har sagta tt jag gör en ny vaje vecka hansa:haha okej:D

Och då undrar jag pom du kan göra en fin åt mig och sätta in den nästa vecka för jag står inte ut med dne jag har xD. Och du är såå bra. Då kanske jag kan berätta vilka bilder jag vill ha och så :D

SNälla????

2010-01-16 @ 11:57:24
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0