rolig workout!


Okej jag kan ju knappast vara den ända som tycker att om man nu ska köra workout thing så ska det alla fall vara kul, eller? Jag har precis prövat 20 minutes with Mari Winsor Pilates, efter 11 minuter så gav jag upp. Det var tråkigt och även om jag kände att det faktiskt gav lite så var det så tråkigt. Jag brukar tycka att tex. yoga och sånna saker är kul men nu ska jag försöka mig på nått lite "roligare" kan iof inte säga om de är kul än men det verkar roligt. Jag ska försöka mig på Zumba Fitness, ett dansprogram, jag gillar ju att dansa (även om jag inte är bra på de) och det är ju en bra träning. Två flugor i en smäll, nu får vi väl bara hoppas att det är roligt också.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hur är ddet med dig då? :)

2010-01-12 @ 17:43:19
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hur är ddet med dig då? :)

2010-01-12 @ 17:43:22
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0