Is only the view of the world...

...from your flying machine. Snart är det den 25 jan, vilket betyder att min kära mor fyller år. Hon har redan fått en present, inte från mig dock. Den ska hon få 00.00 om hon fortfarande är vaken. Min mamma är en av de mest underbara människorna i hela världen och det finns ingen som henne. Hon är alltid där, hon är finns alltid vid min sida även om hon är på andra sidan jorden. Jag älskar min mamma mer och mer för varje dag som går.


Nu sitter jag och kollar på Bones, samtidigt som jag väntar på att tiden ska gå. David är så sjukt snygg, helt otroligt snygg. Saknar Buffy and the vampire slayer, jag menar David Boreanaz som Angel, hur snygg som helst. Finns det någon som inte skulle hålla med? Hahaha, han är snygg i Bones med jag menar de är ju fortfarande David och jag älskar Bones.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0