I'm a shoe fanatic...

...I just gotta have it. Ja, även om jag är sjuk och seg så pkte jag och pappa iväg och handlade en liten snabbis. Självklart har jag suttit och längtat efter ett par kilklackar ett bra tag nu (vilket alla som känner mig vet). Jag hade spant in ett par från DinSko, men var int ehelt säker och nu idag så hittade jag ett par som bara skrek köp mig och jag höll mig inom min budjet!


Det var självklart dessa underbara skor, snygga som bara den, sitter hur snyggt som helst. Jag är helt förälskad, så vart kan man köpa dessa snyggingar? Tro det eller ej, men på skopunkten av alla ställen. Jag förvånar nästan mig själv, men till pristet 349kr kan man inte säga nej. I love them! Jag älskar iof alltid skor, men jag är så glad att jag äntligen har ett par kilklackar, jag har ju letat så sjukt länge.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0