I lean into the whisper...

...But I don't hear a thing. Såg precis de nya avsnittet av tvd, helt underbart. Lite små crazy, så sjukt spännande vill bara att nya avsnittet ska komma. Fast för tillfället har jag ont i huvet, trött och lite små död. Inte som i natt med frossa som kombineras med oöverkomlig värme. Jobbigt, indeed. Idag är de mammas födelsedag, vi skulle på bio men ingen av oss orkar så vi tar de på onsdag istället.


Någontign jag har tänkt på nu när jag sitter och kollar på Bones så mycket som jag gör, inte bara de hur konstigt fascinerande allt är. Men hur charmigt de är med översmarta människor. Både Michaela Conlin & Tamara Taylor som spelar Angela Montenegro & Dr. Camille Saroyan är otroligt snygga, och både T.J. Thyne & Eric Millegan (Dr. Jack Hodgins & Zack Addy) är väldigt charmiga. Längtar tills jag kommer till season 3 så att John Francis Daley (Dr. Lance Sweets, även med i Freaks & Geeks) är med i serien, han är sjukt söt! Jag menar visst ingen är ju lika snygg som David Boreanaz och ingen är lite udda som Emily Deschanel, eller alla fall inte som Bones hahaha.. Men jag är helt förälskade i denna serie, jag ber verkligen om ursäkt för alla som tycker att de är tråkigt att läsa om serien, men de är inte så mycket annat jag gör för tillfället hehe. Men nu ska jag fortsätta att kolla på denna underbara serie!

You got it dude


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0